Sledi
  • 244

Potoki - Ajdna - Valvasorjev dom pod Stolom - Završniško jezero - Potoki, krožna pot

• Razdalja: 10550.81 m.
    • 244 zadetkov
    Ajdna, poznoantično arheološko najdišče, se nahaja na visokem in prepadnem gorskem čoku na zahodnih pobočjih zahodnih Karavank. Pot nanjo iz...
  • 318

Vitanje - Stenica

• Razdalja: 7883.68 m.
    • 318 zadetkov
    GPS sled prikazuje pešpot na Stenico, visok vrh nad Vitanji, ki so tudi izhodišče dve ure dolge ture. Pot nas vodi mimo naravnega svetišča...
  • 446

Reka Rača

• 251

Žamboh

Žamboh je deloma brezpoten hrib pri Polšniku katerega severna stena se prepadno spušča v sotesko reke Save. Planinske markacije so se nad vasjo...
  • 450

Megalitska Kamnita miza, oziroma Tomaževa miza

• Razdalja: 1754.43 m.
    • 450 zadetkov
    Kamnita miza se nahaja v udorni kraški kotanji, do nje pa nas vodi na ključnih razpotjih označena gozdna pot. Krožen povratek poteka po...
  • 438

Grad Šumberk

GPS sled prikazuje kratek družinski izlet do gradu Šumberk. Pot je kratka in večji del precej položna. Domačini so do razvalin povzpnejo tudi iz...
  • 623

Podgorje - Kojnik - Golič - Kavčič - Lipnik, Podgorje - Slavnik

GPS sled (junij, 2020) prikazuje dve izvrstni krožni turi, ki se pričneta v Podgorju. Prva nas vodi na Slavnik na Čičariji (svetlomodra gps sled),...
  • 608

Kalični vrh - Kamni grič - Dom na Travni gori

GPS sled prikazuje vzpon na Kalični vrh (rdeča gps sled) in krožen povratek na izhodišče med katerim se povzpnemo še na Kamni grič (modra...
  • 565

Sveti Ahac

GPS sled prikazuje pot do cerkve svetega Ahaca na vzpetini imenovani Gora. Lepo markirana pešpot je še posebej primerna za nedeljski družinski...
  • 769

Savica - Dom na Komni - Planina za Migovcem - Konjsko sedlo - Vrh Krnic - Vogel - planina Zadnji Vogel - Savica

GPS sled prikazuje celodnevno krožno pot, ki nas vodi na Vogel preko Komne, planine Govnjač, Planine za Migovcem ter Konjskega sedla. Pri slednjem...
  • 1.03k

Planina Kuk - planina Razor - Vrh nad Škrbino - krožna pot

GPS sled prikazuje izvrstno krožno pot, ki nas s planine Kuk vodi do planine Razor in naprej do znamenitega prevala Škrbina s katerega se po...
  • 1.01k

Izvir Podlomščice - Županova jama - protiturški tabor Cerovo

GPS sled prikazuje dve krožni poti, ki obe skupaj sledita izvrstni učni poti Po sledeh Vodomca s pomočjo katere se bomo seznanili z življenjem v...
  • 736

Virnikov Grintovec

• Razdalja: 8349.72 m.
    • 736 zadetkov
    GPS sled prikazuje vzpon na Virnikov Grintovec ter spust po isti poti. Pot ni zahtevna, nas pa v prvi polovici vzpona vodi preko kopice...
  • 1.37k

Podlomščica

GPS sled prikazuje zahodni del krožne naravoslovne učne poti Po sledeh Vodomca. Drugi del poti nas vodi do znamenite Županove jame ter do našega...
  • 844

Ptuj

• Razdalja: 3295.05 m.
    • 844 zadetkov
    Ptuj je naše najstarejše celinsko mesto. Prvič je bil pisno omenjen že leta 69 med zasedanjem poveljnikov rimskih legij, ki so služile v vzhodnih...
  • 1.07k

Veli vir

Slap Veli vir se nahaja v grapi reke Reke pod vasjo Sokoliči. Voda preko širokega skalnega preloma drsi v velik smaragdno zelen tolmun, ki...
  • 1.02k

Trsek - Mazurinov mlin - Pavliči

Mazurinov mlin se nahaja ob zgornjem toku reke Dragonje v tesni dolini pod istrskima vasicama Pavliči in Trsek. Od nekoč 41 delujočih mlinov na...
  • 1.03k

Pokopališče školjk

Pokopališče školjk, sipina praznih školjčnih lupin, se nahaja v zalivu Svete Katarine blizu Ankarana. Kratek, a tudi v širšem Evropskem prostoru...
  • 913

Škocjanski zatok

Škocjanski zatok je naravni rezervat, ki je nastal kot odgovor na izginula polslana močvirja na obrobju starega Kopra. Le-ta je bil v preteklosti...
  • 1.69k

Strunjanski križ - Mesečev zaliv

GPS sled prikazuje krožno pešpot, ki nas vodi do Strunjanskega križa vrh flišnega klifa (rdeča sled). Od tu se spustimo do Mesečevega zaliva ter...
  • 1.11k

Peračica

Potok Peračica se ponaša z dvema slapovoma, ki se zlivata preko zelenih skladov vulkanskega tufa. Spodnji večji slap je visok le pet metrov, a je...
  • 1.05k

Bogenšperk

GPS sled prikazuje vzpon do gradu Bogenšperk iz Velike Kostrevnice. Na začetku grajskega parka zavijemo desno na trim stezo, ki pa jo kmalu...
  • 1.22k

Rogla - Lovrenška jezera

• Razdalja: 9583.07 m.
    • 1217 zadetkov
    Lovrenška jezera so največja naravna znamenitost Pohorja. Na robu bajerja stoji visok razgledni stolp, na izhodišče na Rogli pa se vračamo po...
  • 959

Grmovškov dom - Velika Kopa - Mala Kopa

• Razdalja: 4989.59 m.
    • 959 zadetkov
    GPS sled prikazuje pot od Grmovškovega doma na Veliko Kopo (rdeča gps sled) ter nato naprej z Velike Kope do Male Kope in nazaj (modra gps sled)....
  • 1.67k

Mlinčki pri Suhadolah - Koseški hrib

GPS sled prikazuje družinski sprehod do Mlinčkov pri Suhadolah - rdeča gps sled. Podaljšamo ga lahko do deloma razglednega Koseškega...
  • 1.43k

3 dnevni izlet: Podgrad - Janče - Sveti Miklavž - Ušte - Cicelj - Murovica - Podgrad

1. dan - rdeča gps: Podgrad - Stari grad/srednjeveški kamnolom - prečkanje potoka Besnica - Janče. 2. dan - modra gps sled, Janče - spust v Jevnico, prečkanje reke Save in nato...
  • 1.39k

Tri dnevni izlet po Julijskih Alpah: planina Blato - planina V lazu - Mala Tičarica - Dolina Triglavskih jezer - Velika Zelnarica

Naš predlog za tridnevni izlet po Julijskih Alpah. Rumena gps sled prikazuje prvi dan, rdeča drugi dan in modra tretji dan.
  • 1.48k

Stegovnik

• Razdalja: 7988.56 m.
    • 1478 zadetkov
    GPS sled prikazuje krožno pot na Stegovnik preko Močnikovega sedla. Pot se zaokroži na sedlu in razpotju več poti imenovanem Pri lojtri. Krožen...
  • 1.55k

Olska gora

GPS sled prikazuje več možnosti za sprehod po zgolj lokalnim prebivalcem znanem griču Olska gora, ki se nahaja v neposredni bližini Ljubljane....
  • 1.71k

Savica - Dom na Komni - planina Govnjač - Vrh Škrli - Kser - Vrh Planje - Tolminski Kuk - Škrbina - planina Govnjač

GPS sled prikazuje izredno slikovito turo po zahodnem predelu Spodnjih Bohinjskih gora, kjer je naš glavni cilj Tolminski Kuk. Izhodišče imamo pri...
  • 1.53k

Dom pri Savici - Bogatinsko sedlo - Velika Montura - Velika Baba - Dom na Komni - Dom pri Savici

GPS sled prikazuje dolgo, a zelo lepo deloma krožno pot na manj obiskano in brezpotno Veliko Monturo in sosednjo Veliko Babo, ki je obiskana...
  • 1.55k

Planina Dol - Rzenik - Konj

GPS sled prikazuje dolgo pot preko planina Dol, Rzenika in Konja. Vzpon pričenjamo po Dolskem grabnu, s Konja pa se spuščamo proti...
  • 1.91k

Koča Pesnik - Ribniška koča - Jezerski vrh - Ribniško jezero - Črni vrh - Velika Kopa - Mala Kopa

• Razdalja: 18096.61 m.
    • 1912 zadetkov
    GPS sled prikazuje daljšo turo po Ribniškem Pohorju, ki se prične pri planinski koči Pesnik, nas vodi do Ribniške koče (rdeča gps sled) ter naprej...
  • 1.63k

Brinjeva gora

• Razdalja: 4772.92 m.
    • 1625 zadetkov
    Brinjeva gora se nahaja na vzhodnem predelu Slovenije pod Pohorjem. Ima tri vrhove, na enem so grajske razvaline, na drugih dveh pa dve cerkvi. Na...
  • 2.04k

Grad Haasberg - jama Škratovka - Planina - Ravbarjev stolp - Planinska jama

Izlet nas vodi po južnih obronkih Planinskega polja, s hojo pa pričnemo pri mogočnih razvalinah gradu Haasberg. V njegovi bližini se nahaja jama...
  • 3.02k

Planina Blato - Planina pri Jezeru - Planina Dedno polje - Mala Tičarica - Velika Tičarica - Koča pri Triglavskih jezerih - Mala Zelnarica - Velika Zelnarica

GPS sled prikazuje pot, ki se prične na planini Blato in nas vodi preko Planine pri Jezeru, planine Dedno polje, mimo planine Ovčarija in proti...
  • 1.77k

Lipica

Sprehod do Doline Marije Lurške v Lipici nas pripelje do vrtače v gozdu, kjer si je nekdanji uporavitelj kobilarne pozdravil težko...
  • 1.74k

Štanjel

Štanjel je slikovito kraško naselje terasasto razporejeno po pobočjih griča Turn. Izlet Panorama Galerija...
  • 2.05k

Mali Trebelnik - nova pot

GPS sled prikazuje popravek opisa poti. Tam, kjer pot vodi iz zaselka proti Malemu Trebelniku, je pes na verigi in se ne da mimo njega (januar,...
  • 2.07k

Izliv Soče

Izliv Soče je 2400 hektarjev velik naravni rezervat imenovan Isola della Cona in je raj za ljubitelje ptic, saj so jih v njem našteli približno...
  • 1.73k

Repentabor

Repentabor je starodaven kraj. Tam, kjer danes stoji romarska cerkev je stalo že prazgodovinsko gradišče. Nasledila ga je rimska utrdba s katero...
  • 1.83k

Debela griža

Debela griža se nahaja na Krasu, pogled vasice Volčji Grad. Ponaša se s še vedno mogočnim obzidje po katerem se lahko deloma...
  • 1.68k

Pliskovica

Pliskina pot nas vodi nas vodi po kraški pokrajini med vasema Pliskavica in Kosovelje. Izlet Panorama...
  • 2.3k

Slovenske Konjice - grad Konjice - Stolpnik

• Razdalja: 12308.12 m.
    • 2296 zadetkov
    Stolpnik je najvišji vrh Konjiške gore, nanj pa se odpravimo iz Slovenjskih Konjic. Vrh je izvrsten razglednik, saj se na njemu nahaja 25 metrov...
  • 2.26k

Slavkov dom - Petelinc - Sveta Marjeta - Jeterbenk

Rdeča sled prikazuje vzpon in modra povratek z Jeterbenka. Deloma hodimo po učni poti Žlebe - Jeterbenk in deloma po Poti roparskih vitezov. Med...

Rakov Škocjan - Veliki naravni most

Rakov Škocjan se nahaja na poti k Cerkniškemu jezeru in izhodišču na Slivnico. Znan je po Velikem naravnem mostu in Tkalci jami, ki se nahaja...
  • 1.71k

Veliko Kozje

Veliko Kozje se nahaja nad tesno dolino reke Savinje nasproti Kopitnika. Z njega se odlično vidi zlasti Kum in predvsem velik del Štajerske vse do...
  • 1.94k

Blegoš

Blegoš je najbolj znan vrh Škofjeloškega hribovja. Je odličen razglednik s katerega bomo najprej zagledali Ratitovec, Porezen in Soriško planino s...
  • 2.64k

Koča na Golici - Golica - Klek - Jeseniška planina

• Razdalja: 16419.06 m.
    • 2641 zadetkov
    Rdeči del sledi prikazuje vzpon na Golico mimo Koče na Golici. Modri del sledi prikazuje kratek vzpon na Klek in krožen povratek preko Jeseniške...
  • 1.85k

Veliki Rog

Rdeča sled prikazuje vzpon, modra spust, ki poteka zgolj po Roški pešpoti označeni z zelenimi medvedjimi šapami. Poleg neokrnjenega visokokraškega...
  • 1.83k

Jelenk

• Razdalja: 10107.41 m.
    • 1828 zadetkov
    Vse sledi na Jelenk razen rdeče so narisane. Rdeča sled nas vodi po zelo zahtevni smeri čez Kendove robe. Ko pridemo do modre sledi, sledimo tej...
  • 1.84k

Krvavica

Krvavica je po krivici prezrta gora blizu Čemšeniške planine. Z nje se odpre razgled na sosednje vrhove in pobočja, znana pa je po prepadnih rdeče...
  • 2.04k

Grad Lindek

• Razdalja: 3349.17 m.
    • 2043 zadetkov
    Grad Lindek se nahaja na visoki razgledni vzpetini, do njega pa se povzpnemo po slikoviti grapi Belega potoka, ki nas navduši z nekaj metrov...
  • 2.05k

Sveta Lucija

• Razdalja: 8175.42 m.
    • 2051 zadetkov
    Sveta Lucija je manjše naravno svetišče posejano z več velikimi skalami, megaliti. Na največji se nahaja majhna kapelica svete Lucije do katere...
  • 1.9k

Špik

GPS sled prikazuje vzpon na Špik mimo Koče v Krnici in preko Lipnice. Krožen spust poteka po Kačjem grabnu. Na poti s Špika nas je ujela temna,...
  • 1.74k

Osrenca

Osrenca se nahaja poleg Obolnega in Pristave. Blizu je tudi skrita cerkvica svetega Lamberta mimo katere vodi Viridina pot....
  • 2.11k

Pekel

Soteska Pekel se nahaja na Menišiji v bližini Pokojišča. Vračamo se lahko krožno preko zaselka Pristava. Izlet...
  • 1.89k

Korada

• Razdalja: 10661.75 m.
    • 1893 zadetkov
    Korada je razgleden in prostran vrh nad dolino Soče. Nahaja se severno od Sabotina. Izlet Panorama Galerija
  • 2.26k

Golobinjek

Na Golobinjeku se nahaja cerkev svete Uršule. Pri njej se odpre širok razgled na Gorjance in sosednje griče osrednje Dolenjske....
  • 2.99k

Rupnikova linija na Zaplani

• Razdalja: 3046.62 m.
    • 2993 zadetkov
    Rupnikova linija na Zaplani je krajši in zelo dobro ohranjeni del nikoli dokončane obrambne linije. Na poti gremo mimo več dobro ohranjenih...
  • 1.95k

Lazarjev vrh

Pot na Lazarjev vrh sledi Ostrovrharjevi pohodni poti, ki nas vodi po severnem predelu doline Besnice pri Zalogu. Pot je izredno razgibana in...
  • 3.47k

Dom na Komni - Koča pod Bogatinom - Lanževica - Bogatin - Mahavšček - planina Govnjač

• 2.56k

Mala Ojstrica

Mala Ojstrica se nahaja nad Korošico in visoko nad Robanovim kotom. Z nje se odpre razgled na bližnja Velikivrh in Veliko...

Star maln

• Razdalja: 3073.22 m.
    • 2560 zadetkov
    Star maln je priljubljena izletniška točka Vrhničanov. Nahaja se pod Planino nad Vrhniko ob potoku Bela katerega izvir zaganjalka se imenuje...
  • 2.54k

Kremžarjev vrh

• Razdalja: 3577.29 m.
    • 2543 zadetkov
    Kremžarjev vrh se nahaja visoko nad Slovenj Gradcem. Vrh je poraščen, a se na razglednem grebenu pod njim odpre pogled na dolino reke Mislinje in...
  • 2.31k

Libeliče

• Razdalja: 1654.84 m.
    • 2305 zadetkov
    Libeliče so znamenita vasica, kjer so domoljubni in uporniški kmetje leta 1922 dosegli razveljavitev usodnega koroškega pleibiscita in njeno...

Črni vrh

• Razdalja: 3121.96 m.
    • 2510 zadetkov
    Črni vrh je najvišji vrh na Pohorju. Dviga se visoko nad dolino Mislinje. Z njega se še posebej lepo vidi Uršlja gora. Izlet...
  • 2.4k

Haloški studenec na Gorci

• Razdalja: 608.68 m.
    • 2400 zadetkov
    Haloški studenec na Gorci velja za zdravilnega. Do njega se spustimo po gozdni učni poti. Do izhodišča se zapeljemo po razgledni cesti s katere...
  • 2.32k

Gomila

• Razdalja: 7431.9 m.
    • 2321 zadetkov
    Gomila je najvišji vrh vzhodnih Slovenskih goric. Pot je razgibana in nas vodi preko treh gozdnatih gričev mimo številnih zaselkov in sadovnjakov...
  • 2.31k

Jeruzalem

• Razdalja: 6002.1 m.
    • 2314 zadetkov
    Pot do Jeruzalema je razgibana. Vodi nas mimo velikih ribnikov, skozi močvirnat gozd in po razglednem slemenu mimo številnih vinogradov....
  • 2.76k

Pilštajn

Pilštanj je vasica v dolini Bistrice. Nahaja se na grebenu med dvema gričema. Nad njo je stal istoimenski grad v katerem se je rodila sveta Ema...
  • 3.48k

Orožnova koča - Črna prst - Lisec - planina Osredki

GPS sled prikazuje krožno pot mimo Orožnove koče na Planini za Liscem na Črno prst in med krožnim povratkom vzpon na Lisec in spust preko planine...

Kovk nad Colom

• Razdalja: 6200.97 m.
    • 2431 zadetkov
    Na Kovk nas vodi Pot po robu, ki gre od Predmeje do Cola. Največja znamenitost na poti je Otliško okno, Kovk pa je najvišji vrh....

Ukanc

Ukanc se nahaja v Zlatorogovi pravljični deželi, kjer bomo spoznali številna bohinjska bajeslovna bitja. Izlet...

Stari grad nad Radljami ob Dravi

• Razdalja: 3752.65 m.
    • 2426 zadetkov
    Nad Radljami ob Dravi se nahajajo razvaline starega gradu do katerega nas vodi učna gozdna pot. Vračamo se mimo kraške jame Huda luknja....

Slivnica

Slivnica je razgledna gora na robu Cerkniškega jezera. Znana je po številnih zgodbah o čarovnicah. Izlet Galerija

Hudournik

• Razdalja: 12433.8 m.
    • 2604 zadetkov
    Hudournik je najlepši razglednik Vojskarske planote s katerega se odpre izreden pogled na Spodnje Bohinjske gore. Izlet...
  • 2.34k

Osolnik

Z Osolnika se vračamo po slikoviti soteski potoka, ki se izliva v Ločnico. Izlet Galerija
  • 2.49k

Bele stene

Bele stene se ponašajo z manjšim spodmolom, jamo ter razgledom na dolino pod Kršičevcem. Izlet Galerija
  • 2.67k

Sveti Primož nad Kamnikom

S Svetega Primoža nad Kamnikom se odpre izreden razgled na Savsko ravan od Kamnika do Ljubljane in naprej mimo Krima do najvišjih notranjskih in...

Slavnik

Slavnik ni najvišji vrh v Čičariji, je pa zaradi izvrstnih razgledov zagotovo najbolj priljubljen. Izlet...
  • 3.48k

Slap Kosca - Gradišče - Kucelj - slapovi Višnjice

Soriška planina - Možic - Šavnik - Vrh Bače - Lajnar

• 2.46k

Sveti Socerb nad Vipavsko dolino

• Razdalja: 5350.86 m.
    • 2456 zadetkov
    Sveti Socerb se nahaja visoko nad Vipavsko dolino. Z njega se izvrstno vidijo pobočja Nanoške planote. Izlet...
  • 2.74k

Domžalski dom na Mali planini

Krožna pot nas vodi preko Male planine mimo Domžalskega doma in nazaj preko pastirskega naselja Veliki stan. Izlet...

Divje babe

• Razdalja: 4019.29 m.
    • 2738 zadetkov
    Krožna pot nas vodi mimo razgledne cerkvice svetega Ivana vse do slikovitega vhoda v jamo Divje babe, kjer se je v paleolitiku zadrževal...

Šentjungert

• Razdalja: 6963.9 m.
    • 2597 zadetkov
    Na Gori, oziroma Šentjungert se nahaja planinska koča in cerkev svete Kunigunde. Razgled se odpre nekaj minut pod vrhom....
  • 2.65k

Volnik

Volnik je razgleden vrh s pogledom na Tržaški zaliv, rob Trnovskega gozda, pa tudi na Julijce in Dolomite. Izlet...
  • 2.82k

Pasja ravan

Pasja ravan je vrh povezan s številnimi legendami, po katerih je dobila ime. Danes na njej stoji visok meteorološki radar....
  • 2.86k

Kum

Kum nas bo navdušil z izvrstnim razgledom, ki seže od Gorjancev pa do Kamniško-Savinjskih Alp in vzhodnih Karavank, saj je najvišji vrh Posavja in...
  • 2.72k

Kapelski vrh

• Razdalja: 7103.95 m.
    • 2721 zadetkov
    Atilova pot nas vodi preko Kapelskega vrha do Šutjove grabe. Tu si je slavni bojevnik zgradil grad z zakladnico in termami....
  • 3.13k

Ostrič - Medvižica - Razsušica

Krožna pot nas vodi preko treh vrhov v Čičariji, ki poleg Slavnika prav tako presežejo 1000 metrov nadmorske višine, Ostrič, Medvižico in...
  • 2.5k

Polževo - Muljava

Na poti k Muljavi nas bodo pritegnile zgodbe Josipa Jurčiča, razgledi na Suho krajino in čudovit brezov gaj blizu cerkvice Svetega Duha....
  • 2.99k

Piramida - Mestni vrh - Kalvarija

• Razdalja: 7188.76 m.
    • 2987 zadetkov
    Pot na Piramido pričnemo v mestnem parku Trije ribniki. Preko Mestnega vrha jo lahko podaljšamo vse do razgledne Kalvarije od koder se krožno...
  • 6.76k

Dom v Gorah - Koča na Kopitniku - Kopitnik

Izlet pričnemo z izvrstnim razgledom na sotesko Save med Zidanim mostom in Radečami in končamo s še boljšim razgledom na dolino Savinje pri...
  • 2.58k

Koča v Krnici

Planinska koča v Krnici se nahaja na koncu gorske doline, ki se nadaljuje v obsežno kotanjo Krnico pod Kriško steno. Varna pred plazovi je...
  • 2.33k

Mrzlica

Mrzlica je eden izmed Posavskih tisočakov. Nahaja se v osrednjem severnem predelu Posavskega hribovja nad Savinjsko ravnino. Tik pod vrhom se...
  • 2.66k

Planina Uskovnica

Planina Uskovnica je kljub številnim vikendom še vedno taprava planina, saj na njej pasejo živino in izdelujejo sir. Je izhodišče za številne ture...
  • 3.37k

Iztokova koča - Mali Golak

• Razdalja: 12083.5 m.
    • 3366 zadetkov
    GPS sled prikazuje krožno pot na Mali Golak mimo Iztokove koče. Slednjo lahko v vročih poletnih dneh izkoristimo za družinski izlet, saj pot ves...
  • 2.35k

Cerkev Marije Loretske na griču Ložno

Ložno je strm grič in izvrsten razglednik na Sotelsko gričevje. Nahaja se med Donačko goro in Bočem. Na njemu se nahaja cerkev Marije...