Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Dravh s Petrovega Brda - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Dravh iz Petrovega Brda

Dravh je travnat vrh nad smučišči Soriška planina. Na njegovem vrhu je žig in visok merilec vetra. Nudi lep razgled na sosednji Slatnik, Lajnar in Črno prst. Lepo se vidi tudi nekoliko bolj oddaljen Ratitovec in Bohinjske gore. Prav tako nudi lep pogled na Škofjeloško hribovje. Pot iz Petrovega Brda je lahek, ne predolg izlet v naravi. Nahaja se v podregiji Julijske Alpe in regiji Zahodni Alpski svet.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višina: 1548 metrov
Višina izhodišča: 804 m
Višinska razlika:
Skupna dosežena višina 835 m.

Izhodišče: Iz doline Soče zavijemo v kraju Bača za Podbrdo. Držimo se glavne ceste. Ko pridemo na prelaz Petrovo Brdom gremo pod mostom in za njem parkiramo ob planinskem domu Petrovo Brdo.
Iz Škofjeloške smeri gremo po glavni cesti skozi Škofjo Loko proti Železnikom v Selški dolini. Stalno se držimo glavne ceste. Ko je vas Zali Log za nami smo pozorni na razcep, kjer gre cesta desno proti vasi Sorica. Tu ne zavijemo desno, temveč nadaljujemo naravnost po dolini. Kmalu se začne cesta vzpenjati in nas pripelje do planinskega doma Petrovo Brdo, kjer parkiramo in pričnemo z hojo.

Časi: Od parkirišča na Petrovem Brdu do vrha Dravh 2 ure 40 minut.

Sezona: Vsi letni časi. Pozimi priporočamo uporabo derez.

Vzpon: Pot na Dravh iz Petrovega Brda pričnemo pri istoimenskem planinskem domu. Gremo čez teraso doma po strmih stopnicah, ki nas pripeljejo do makadamske ceste. Tu nas oznake usmerijo desno proti Vrhu Bače in Črni prsti. Po makadamu hodimo približno pol ure, ko pridemo do razpotja. Nadaljujemo v smeri Črne prsti tokrat po kolovozu. Sedaj smo pozorni na razcep do katerega hodimo približno 10 do 15 minut in nas markacije usmerijo desno iz kolovoza na gozdno, markirano pešpot. Pot nas po približno 10 minutah pripelje na ohranjeno mulatjero, kjer ponovno sledimo oznakam za Črno prst. Po približno 20 minutah položne hoje pridemo do ponovnega razpotja nekaj deset metrov pred Lovčevim bivakom. V njemu ni možno bivakirati. Na temu razpotju zavijemo desno proti Lajnarju, do katerega imamo markirano še 1 uro in 15 minut hoje. Hitro pridemo iz gozda na strma travnata pobočja, ki so občasno poraščena z gozdom. Odpre sem nam razgled proti Poreznu. Pot sedaj ni več označena. Kljub temu, da je na posameznih mestih precej preraščena s travo ji brez težav sledimo v ne prestrmem vzponu vse do vrha grebena. Tu pridemo do razpotja, ki nas levo usmerja na Slatnik, Črno prst, Možic in Šavnik. S hojo v naravi nadaljujemo desno po grebenu ob ograji proti Lajnarju, Dravhu in Sorici. Ko pridemo po nekaj minutah hoje do prvih smučarskih naprav nadaljujemo naprej do lesene hiške z antenami do katere imamo še nekaj 10 metrov hoje. Takoj za njo je Lajnar s kovinskim bunkerjem in žigom. Severno-zahodno vidimo Dravh, ki je v tej smeri najbližji vrh Lajnarju. Nadaljujemo po travnatem pobočju navzdol. Hodimo ob pastirski ograji, ki je na naši desni strani. Ko pridemo do vznožja tako Lajnarja kot Dravha nadaljujemo naprej po pobočju Dravha. Sedaj gremo desno od pastirske ograje, Do vrha imamo približno 10 minut hoje po zmerno strmem travnatem pobočju. Pot nas vodi naravnost navzgor. Če gremo po levi strani ograje nas pot vodi nekoliko bolj ovinkasto, vendar se je pod vrhom potrebno splaziti pod ograjo. Na vrhu je žig.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.