Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Planina pri Jezeru s planine Blato za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone
Planina pri Jezeru

Planina pri Jezeru se nahaja v osrčju Fužinarskih planin. Ni razgledna saj jo obdaja temen smrekov gozd, njena velika posebnost pa je za gorski svet sorazmerno veliko jezero. Na njej se nahaja planinska koča, ki je nasledila pogorelo bivšo sirarno. Velika večina planincev Planino pri Jezeru le prečka na poti proti Dolini Triglavskih jezer in vrhovom nad njo, a je planina vsekakor vredna ...

Planina pri Jezeru je primerna za izlet družin z majhnimi otroki, saj je pot do nje nezahtevna.

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke stare 3 do 4 leta. Hodimo po občasno nekoliko bolj strmi makadamski cesti. Ves čas hodimo po gozdu, zato je pot primerna zlasti za vroče poletne dni. Mlajšim med bolj strmimi predeli po potrebi pomagamo z nošenjem.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Izhodišče: 1147 m
Višina: 1453 m
Višinska razlika: 306 m

Izhodišče: Iz gorenjske avtoceste zavijemo proti Lescam. Skozi Bled se vozimo proti Bohinjski Bistrici. V Ribčevem lazu pri Bohinjskem jezeru zavijemo desno proti Starim Fužinam. Tu v križišču pri kapelici zavijemo ostro levo na vzpenjajočo cesto proti planini Blato. Cesta nas pripelje do mesta, kjer plačamo vstopnino in se odpeljemo naprej do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo levo. Nato naredimo kar nekaj kilometrov do naslednjega križišča, kjer zavijemo desno proti planini Blato - naravnost je planina Vogar. Naši cesti sledimo do parkirišča pred planino Blato, kjer parkiramo.

Časi: Planina Blato - Planina pri Jezeru 1 ura.

Vzpon: Na parkirišču pred planino Blato sledimo oznakam za Planino pri Jezeru. Skozi gozd se pričnemo vzpenjati po sorazmerno strmem gozdarskem kolovozu. Kmalu pridemo do razpotja, kjer se držimo levo smeri za Planino pri Jezeru, desno Planina v Lazu. Za razpotjem se kolovoz prelevi v ozko in občasno precej strmo in deloma skalnato makadamsko cesto. Dobrih 5 minut pred Planino pri Jezeru gremo mimo razpotja, kjer gre levo smer za Planino Vodični vrh in Planino Vogar. Še naprej se držimo naše ceste, ki nas končno pripelje do Planine pri Jezeru.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.