Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Izvir Savinje za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone
Izvir Savinje

Izvir Savinje se nahaja v krnici Okrešelj od koder reka po kratkem toku pada preko 90 meterske stene kot slap Rinka v zgornji del Logarske doline. Tu njena voda kmalu ponikne v apnenčastem grušču in le občasno priteče na dan kot potok Kotovec. Voda ponovno pride na dan v izviru Črna. Tu potok teče preko nekdanjega ledeniškega jezera, ki se je tekom časa ...

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke stare 4 do 5 let, a le če so vajeni hoje. Na poti je potrebno na več mestih nekaj korakov poplezati, vzpenjamo se po strmih lesenih stopnicah, po brvi prečkamo hudourniško strugo Savinje. Vsi nekoliko bolj zahtevni deli so zavarovani, pot pa nam ne bo delala nobenih preglavic, saj ni na nobenem mestu izpostavljena. Pri otrocih moramo najbolj paziti, da jih ne premami radovednost pogledati preko roba 90 metrske stene ob kateri se zliva voda kot slap Rinka, saj nas mimo njega vodi pot. Plezalni podvigi na poti k izviru bodo otrokom zelo všeč, a le če so vajeni hoje, saj je vzpon sorazmerno strm in visok. V poletnih mesecih utegne biti izvir precej suh, pri njemu se nahaja klop.

Zahtevnost: Zahtevna označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška obutev.

Višinska razlika na zahtevni poti.

Izvir Savinje: 1310 m
Izhodišče: 1005 m
Višinska razlika na poti: približno 305 m

Izhodišče:Zapeljemo se v Luče, preko Kranjskega raka in Podvolovjeka, ali preko Ljubnega ob Savinji, kjer gremo naprej proti Logarski dolini. Kmalu za vasjo Solčava pridemo do križišča, kjer gre levo cesta v Logarsko dolino. Tu, če je potrebno plačamo vstopnino za dolino ter se zapeljemo naprej po cesti. Peljemo se do parkirišča pred Kočo pod slapom Rinka kjer parkiramo.

Prehojen čas na zahtevni poti.

Časi: 1 ura.

Sezona: Vsi letni časi. V mokrem utegne biti precej spolzko.

Prehojena razdalja na zahtevni poti.

Vzpon: S parkirišča se sprehodimo do Koče pod slapom Rinka. Od tu sledimo planinskim markacijam, ki nas vodijo po široki markirami pešpoti. Držimo se je vse do vznožja Rinke pod Orlovim gnezdom. Nato se spustimo navzdol in desno zavijemo na brv po kateri prečkamo reko Savinjo. Vzpenjati se pričnemo po dokaj strmi in skalnati poti. Že precej višje, po krajšem prečenju pod manjšo steno, se po lesenih stopnicah (avgust, 2021) povzpnemo do Savinje, ki se desno preko roba 90 meterske navpične stene spušča kot slap Rinka. Savinjo tu ponovno prečkamo po krajši brvi za katero se vzpenjamo po dolgih lesenih stopnicah. Ponovno sledi dokaj strm predel, ki je na krajšem mestu varovan s skobami. Tu je potrebno nekaj korakov tudi poplezati. Temu plezalnemu predelu se lahko izognemo tako, da gremo nekaj metrov pod njim levo ob strugi Savinje. Višje se poti združita in kmalu za tem pridemo do izvira Savinje, ki je označen z rdečim napisom na večji skali (avgust, 2021).

Povratek: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.