Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Grabnarica iz Lancovega - za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone

Grabnarica

Pot nas vodi po vodni učni poti ob potoku Grabnarica. Le-ta je levi pritok potoka Lipnice, oba pa se napajata z vodami iz Jelovice. Dolina Grabnarice je prepuščena svojemu toku in zato polna življenja. Pot nas vodi preko številnih lesenih brvi, mimo nekdanjega mlina in zaraščenega ribnika poleg. Gremo mimo še živega Grofovega ribnika in skozi lepe gorenjske vasi. Proti koncu poti ...

Grabnarica je potok, ki teče skozi ohranjen del narave na obrobju Jelovice.

Družinski izlet: Opisana krožna pot je primerna za otroke, ki so vajeni hoditi in so stari 3 do 4 leta, sicer za starejše. Izlet nas bo navdušil s svojo neokrnjeno vodno naravo, ki jo v taki obliki pri nas le redkokdaj vidimo. Pot nas vodi mimo kraških izvirov, ob potoku, mimo ribnika in nato skozi lepo ohranjene gorenjske vasi.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Višina: 561 m - najvišja točka na poti
Višina izhodišča: 491 m
Višinska razlika: 70 m

Izhodišče: Vozimo se po Gorenjski avtocesti. Zapustimo jo na izvozu za Radovljico. Peljemo se skozi Radovljico in na koncu kraja na krožnem križišču zavijemo proti Kropi. Na naslednjem krožnem križišču prav tako nadaljujemo proti Kropi. Spustimo se v Lancovo do Save in nadaljujemo po cesti naprej. Pričnemo se vzpenjati. Na vrhu, ko se cesta položi smo pozorni na daljšo stavbo na levi strani z barom Hostar na vogalu. Tu parkiramo.

Časi: Opisana krožna pot 2 uri 30 minut.

Vzpon: Od izhodišča nadaljujemo naprej ob glavni cesti po kateri smo se pripeljali. Čez približno 100 metrov zavijemo desno na lokalno cesto. V prvem križišču nadaljujemo naravnost. Cesta nas vodi skozi gozd za katerim ponovno nadaljujemo naravnost. Enako velja za naslednje križišče. Nadaljujemo naravnost po makadamski cesti navzdol skozi gozd. Pot nas pripelje do potoka. Za njim zavijemo levo na asfaltno cesto. Gremo skozi zaselek Kolnica in takoj za njim zavijemo desno na kolovoz ob katerem je učna tabla. Takoj nato zavijemo desno mimo kamnoloma na ozko pešpot, ki nas vodi ob potoku Lipnica. Pripelje nas tudi nad kraški izvir potoka, nad katerim je urejena lesena ploščad s klopcami. Tu se držimo levo in kmalu pridemo do makadamska ceste, ki jo prečkamo. Hitro pridemo do prve izmed številnih lesenih brvi preko katerih prečkamo potok Grabnarico. Pot ni vzdrževana, oznake so redke ali slabo vidne, vendar se da poti slediti. Najboljši smerokaz, da smo na prvi poti so na temu delu ravno številne brvi. Končno pridemo do ruševin nekdaj znamenitega mlina. Tu nadaljujemo levo. Nekaj časa hodimo ob zaraščenem bajerju, nato pa pridemo do naslednje brvi. Za njo po sredini prečkamo gozdno jaso. Nekaj časa se držimo leve strani potoka, nato pa pridemo še do zadnje brvi ob stari domačiji. Prečkamo potok in gremo mimo hiše. Takoj za njo pridemo do Grofovega bajerja. Tu se držimo kolovoza na levi strani ribnika. Za njim kolovoz zavije ostro desno nazaj in se vzpne proti prvim hišam v vasi Stare Vošče, kjer se držimo levo. Po cesti gremo skozi vas. Ko pridemo do hiš vasi Nova Vošca iz glavne asfaltne ceste po kateri smo prišli zavijemo desno na kolovoz, ki se nahaja levo ob rumeni hiši na ovinku. Le-ta nas vodi preko širokih travnikov. Prečkamo makadamsko cesto in nadaljujemo ponovno naravnost čez travnike. Na temu delu poti se odpre lep razgled na pobočja Jelovice, Karavanke in tudi Kamniško-Savinjske Alpe. Pred naslednjo samotno domačijo zavijemo levo na kolovoz, ki nas v desnem ovinku vodi pod poslopji kmetije. Hitro pridemo do makadamske ceste, kjer nadaljujemo desno in takoj za tem levo. Hitro pridemo do prvotne poti po kateri se vrnemo na izhodišče.

Sestop: Na izhodišče nas pripelje krožna pot.