Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Koča na Jurgovem z Rogle za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone
Koča na Jurgovem

Koča na Jurgovem je izlet, kjer priv del poti sledimo zanimivi Škratovi učni poti (avgust, 2018). Na njej se na zanimiv način seznanimo s tipičnimi prebivalci pohorskih gozdov ter njihovim pomenom za ravnovesje gozda. Učna pot nas spodbuja, da tudi sami izdelamo npr. hotel za žuželke ali preizkusimo obrambno obnašanje mravelj. Končni cilj izleta je Koča na Jurgovem. Nahaja ...

Koča na Jurgovem se nahaja na delu krožnega izleta, ki nas vodi po Škratovi učni poti po Rogli.

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke stare 2 do 3 leta ali starejše. Prvo polovico izleta sledimo Škratovi učni poti (avgust, 2018), kjer se otroci na zelo zanimiv in slikovit način seznanijo s pohorskimi gozdovi in njihovimi prebivalci. Končni cilj izleta je Koča na Jurgovem na robu smučišča Jurgovo. Tu se odpre razgled na vzhodni predel Pohorja. Vračamo se mimo visokega razglednega stolpa na Rogli z razgledi na večji del Slovenije.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška obutev.

Koča na Jurgovem : 1425 m
Izhodišče: 1474 m
Skupen vzpon: 153 m

Izhodišče: Vozimo se po štajerski avtocesti. Zapustimo jo na izvozu za Slovensko Konjice. Zapeljemo se v Zreče, kjer sledimo prometnim smerokazom za Roglo. Ko po daljši vzpenjajoči vožnji pridemo na Roglo parkiramo na velikem parkirišču pred hotelom Planja.

Časi: Rogla - Koča na Jurgovem 30 minut. Krožen povratek mimo razglednega stolpa Koča na Jurgovem - Rogla 30 minut.

Vzpon: Za hotelom Planja poiščemo visoka lesena vrata, oziroma prehod, ki označujejo začetek Škratove učne poti (avgust, 2018). Pot nas pelje navzdol mimo hotela in letnega sankališča Zlodejevo. Sledimo pešpoti, ki nas vodi mimo razpotja za Zreče. Pot kmalu zavije levo in se položi. Vodi nas skozi gozd, ki je na posameznih mestih razgleden na dravinjsko dolino. Ko prečkamo jaso se desno odcepi pot za Zreče, naš kolovoz pa tu zavije levo navzgor v gozd. Pot se nekaj minut zmerno vzpenja in ko stopimo iz gozda na jaso zavijemo desno na ozko pešpot. Pripelje nas do asftaltirane ceste, kjer jo prečkamo in nadaljujemo levo. Pot nas nekaj časa vodi ob cesti, nato pa desno naprej čez smučarski nadvoz v breg smučarske proge. Na vrhu proge zavijemo desno pod jeklenico vlečnice v gozd in že smo pri visokem razglednem stolpu. Pri stolpu sledimo oznaki za Roglo, 20 minut, ki nas vodi naprej skozi gozd po zložni smučarski progi. Mimo več smučarskih naprav se sprehodimo do izhodišča.

Povratek: Na izhodišče nas pripelje krožna pot.