Črni vrh od Grmovškovega doma pod Veliko Kopo za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone
Črni vrh

Črni vrh je najvišji vrh Pohorja. Vzpenja se nad Slovenj Gradcem in dolino reke Mislinje. Njegov vrh je izrazito uravnan, kar je tudi sicer značilnost pohorskih vrhov. Izlet je kljub višini izrazito nezahteven, pot pa se večinoma zložno vzpenja. Hodimo skozi posamezne zaplate smrekovega gozda in preko širokih in razglednih travnikov. Najprej nam pade v oči sosednja Velika Kopa. Uršlja ...

Družinski izlet za otroke od smučarskega središča Kope do Črnega vrha je povsem nezahteven.

Družinski izlet: Družinski izlet na Črni vrh od Grmovškovega doma pod Veliko Kopo je primeren za otroke stare 2 do 3 leta. Večinoma se zložno vzpenjamo skozi zaplate smrekovega gozda in preko širokih in razglednih pašnikov. Na prostranem vrhu se povsod okoli nas širijo zložni in mehki travniki in lahko brez skrbi pozabimo na prosto tekajoče otroke.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Izhodišče: 1377 m
Najvišja točka na poti: 1543 m
Višinska razlika: 166 m

Izhodišče: Vozimo se po štajerski avtocesti. Zapustimo jo na izvozu za Slovenj Gradec. V Slovenj Gradcu sledimo oznakam za smučišče Kope. Po daljši vožnji po vzpenjajoči se cesti se pripeljemo do velikega parkirišča pred Grmovškovim domom, kjer parkiramo.

Časi: Izhodišče - Črni vrh 1 ura.

Vzpon: Iz parkirišča gremo mimo igrišča pred kočo. Za igriščem gremo desno proti spodnji postaji žičnice. Ob njej se povzpnemo do vrha smučarske proge, kjer se pot prevali navzdol in hitro za tem položi. Na prvem razpotju se držimo levo, sledimo pa markacijam Slovenske planinske poti. Večinoma zložna pot nas skozi gozd pripelje do planine, ki jo prečimo. Višje se prične do sedaj zložna pot zmerno vzpenjati. V nadaljevanju se držimo levo. Teren postaja vedno bolj razgleden proti zahodu na Kamniško-Savinjske Alpe in Karavanke. Kmalu se priključimo širši poti, ki nas v zložnem vzponu pripelje na prostrano in razgledno planino. Držimo se je vse do Črnega vrha, ki ga že vidimo pred sabo.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.