Ribniki doline Drage

ribniki doline drage     ribniki doline drage     ribniki doline drage

Ribniki doline Drage iz naselja Draga - za gps sled, galerijo ali forum pritisni na zgornje ikone

Ribniki v dolini Drage so naravni spomenik. Zanje je značilna izjemna gostota in pestrost ptic. Veliko od njih je ogroženih ali redkih in imajo tu edino znano gnezdišče v Sloveniji. Ribniki predstavljajo lahek sprehod v naravi, ki nas pritegne s svojo drugačnostjo. V njih živi tudi želva Močvirska sklednica in se prehranjuje vidra. Nastali so v 18. stoletju. Ležijo v podregiji Krimsko hribovje in Menišija in regiji Vzhodni Dinarski svet.

Zahtevnost: Sprehod.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

višina višina višina

Višina: 355 m
Višina izhodišča: 300 m
Višinska razlika:
55 m

Izhodišče: Vozimo po regionalni cesti Ljubljana - Kočevje, vendar le do Pijave Gorice. Sredi naselja se tik ob cesti nahaja majhna cerkvica. Tu zavijemo iz regionalne ceste proti Igu in Želimljam. Kmalu za naseljem pridemo do križišča. Cesta vodi naravnost proti Želimljam. Mi zavijemo desno proti Igu. Ko pridemo do naselja Draga parkiramo ob Centru za uposabljane otrok z motjo v duševnem razvoju Dolfke Boštjančič. Levo lahko zavijemo že na prvem križišču in parkiramo ob Centru, ali zapeljemo nekaj 10 metrov naprej in parkiramo levo blizu ribnika.

čas hoje čas hoje čas hoje

Časi: Parkirišče - dolina Draga do prvega zaselka za zadnjim ribnikom 35 minut.

opis poti opis poti opis poti

Vzpon: S hojo pričnemo mimo že omenjenega Centra Dolfke Boštjančič. Priti moramo do ceste, ki vodi mimo Centra proti Dolini Drage. Vkolikor smo parkirali ob ribniku gremo peš nazaj, potem ko smo si ogledali prvi ribnik, po cesti po kateri smo prišli v kraj. Hodimo nekaj 10 metrov do križišča, kjer nas table usmerijo desno. Te ceste se držimo do konca našega sprehoda. Sprva hodimo mimo že omenjenega centra. Za njim kmalu prečkamo krajši most. Pred njim nas rjava tabla opozarja na Ribnike v dolini Drage. Nadaljujemo naprej in se držimo levo. Asfaltna cesta postane makadamska in kmalu pridemo do Prvega ribnika. Takoj za njim je največji Veliki ribnik. Nato sledi Srednji ribnik, Rezani ribnik in Zadnji ribnik. Za njimi se makadamska cesta nekaj časa vzpenja v gozd, kjer nas tabla opozarja na območje medveda. Sprehod zaključimo pred prvim zaselkom.

Sestop: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.