Iz Izole do Kopra za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone
Iz Izole do Kopra

Iz Izole do Kopra vodi dolga sprehajalna pot, ki je najlepša pozimi, ko se tam nekje pred Žusterno odpre širok pogled na oddaljene, zasnežene vrhove Julijskih in Karnijskih Alp in še dlje proti zahodu na obrobje znamenitih Dolomitov. In kot kontrast ...

Izleti v bližini

Pritisni na ikone na zemljevidu

Display GeoJSON on OpenStreetMap
X Full size image

Izlet iz Izole do Kopra lahko opravimo tudi z voziškom za otroke.

Družinski izlet: Opisan izlet iz Izole do Kopra je dolg sprehod, ki je večinoma povsem položen. Kratek vzpon in spust, kakšnih 20 metrov, opravimo le v Izoli. Izlet je naporen le zaradi svoje sorazmerne dolžine, saj je po opisani poti pred nami vsaj 2 uri hoje v eno smer, odvisno kje v Izoli imamo izhodišče in kako hitro hodimo. Zato je opisan izlet primeren za otroke stare vsaj 5 let, pri čimer se v Izolo, po lastni izbiri seveda, vrnemo z avtobusom Koper - Izola. Izlet lahko tudi skrajšamo tako, da parkiramo na parkirišču med bivšo ladjedelnico in kampom Jadranka ter od tu nadaljujemo proti Kopru, ali pa se sprehodimo preko Izole do konca kampa Jadranka ter se od tu vrnemo proti izhodišču. Izlet lahko opravimo tudi s športnim vozičkom za otroke. Omeniti velja, da ko gremo mimo kampa Jadranka se pot nekoliko zooža. Tu bomo po potrebi za kratek čas vzeli otroka v naročje, sicer veliko večino časa hodimo po urejenih sprehajalnih stezah ali skozi Izolo tudi deloma po lokalnih cestah.

Zahtevnost: Dolg neoznačen sprehod, kjer nam orientacija ne bo delala popolnoma nobenih težav.

Oprema: Lahka športna obutev.

Izhodišče: 15 m
Višina: 20 m
Višinska razlika: 5 m
Višinska razlika na poti: približno 25 m

Izhodišče: Opisano izhodišče je le eno od številnih možnosti, ki so nam na voljo. Bistveno je kako dolg izlet iz Izole do Kopra želimo prehoditi in v skladu s tem poiščete ustrezno parkirno mesto, bližje ali dlje od centra Izole. Po primorski avtocesti se peljemo mimo Kopra naprej proti Izoli. Ko je tunel za nami avtocesto zapustimo na izvozu za Izolo. Cesta nas pripelje do krožnega križišča, ki ga zapustimo na drugem izvozu za Izola-Center/Marina. Zapeljemo se do naslednjega krožnega križišča, ki ga tokrat zapustimo na tretjem izvozu za Jagodje/Korte. Ceste se ponovno držimo do naslednjega krožnega križišča, kjer se držimo smeri za Portorož/Jagodje. Tudi ta cesta nas pripelje do naslednjega krožnega križišča, kjer se ponovno držimo smeri za Jagodje/Portorož. Tudi ta cesta nas pripelje do krožnega križišča, kjer pa se sedaj ne držimo smeri ne za Portorož, ne za Jagodje, temveč na prvem izvozu zavijemo za Center. Sedaj po lastni izbiri parkiramo. Če želimo se lahko zapeljemo tudi bližje centru.

Časi: marina Izola - mestni park v Kopru: 2 uri 30 minut zmerne hoje

Vzpon: Z mesta kjer smo parkirali se sprehodimo do obale in nadaljujemo desno proti Izoli ne glede na to, ali smo se spustili do Simonovega zaliva ali tik pred izolsko marino. Ob obali se sprehodimo do marine, kjer nas nato skozi marino pot vodi mimo več plovil, predvsem jaht in jadrnic na suhem. Ko je marina za nami hitro pridemo do starega predela Izole, kjer nadaljujemo levo še naprej ob obali vse do mestnega rta, oziroma do konca izolskega polotoka. Tu gremo sedaj desno po sprehajalni stezi, ki nas še naprej vodi ob obali. Pot nas nato mimo nekaj hiš pripelje do industrijske cone (marec, 2024), kjer naša pot, sedaj cesta, zavije desno. Cesta se zlagoma vzpne in nas v nadaljevanju vodi ob industrijski coni. Nato zavijemo levo na prvo možno cesto, ki se sorazmerno strm spusti precej globoko do marine ob kateri zavijemo levo. Na koncu marine gremo levo čez parkirišče do obale. Tu s hojo nadaljujemo desno Po 200 metrih pridemo do manjšega avtokampa Jadranka, kjer zavijemo levo na pešpot, ki nas pelje med obalo in kampom. Pot nas pripelje do konca kampa, kjer se še vedno držimo naše poti. Čez približno 150 metrov stopimo na široko sprehajalno stezo katere del je tudi nekdanja obalna cesta Koper - Izola. Te sprehajalne poti, ki nas v nadaljevanju vodi preko Žusterne, se držimo vse do Kopra (marec, 2024).

Povratek: Na izhodišče se vrnemo po isti poti ali z avtobusom, ki nas v Izolo popelje iz Kopra.