Iz Strunjana v Fieso za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone
Iz Strunjana v Fieso

Izlet iz Strunjana v Fieso se prične pri Strunjanskih solinah, naših drugih, manjših in nekoliko manj znanih solinah. Že takoj za solinami gremo mimo zelo lepega Zaliv Svetega Duha, kjer lahko naredimo svoj prvi postanek v energijskem parku, kjer se skopamo ...

Izleti v bližini

Pritisni na ikone na zemljevidu

Display GeoJSON on OpenStreetMap
X Full size image

Izlet ob slovenski obali, ki bo otroke popeljal iz Strunjana v Fieso.

Družinski izlet: Izlet je primeren za otroke stare 3 do 4 leta, a le če so vajeni hoje. Sicer naj bodo otroci starejši, saj imamo na poti do Fiese in nazaj pred sabo nekaj vzpona. Prvi postanek lahko naredimo že v zelo lepem Zalivu Svetega Duha. Pot nas vodi preko naselja Pacug, kjer se nam zlasti na poti skozi gozd tik pred naseljem odpirajo izvrstni razgledi na slovensko morje.

Zahtevnost: Dolg pretežno neoznačen sprehod, kjer nam orientacija ne bo delala nobenih težav.

Oprema: Lahka športna obutev.

Izhodišče: 1 m
Višina: 2 m
Višinska razlika: 69 m
Višinska razlika na poti: približno 75 m

Izhodišče: Po obalni hitri cesti se peljemo proti Portorožu. Za pinijevim drevoredom, naravnim spomenikom, kjer raste 110 pinij na krožnem križišču zavijemo desno proti Strunjanu. Skozi Strunjan se zapeljemo do velikega plačljivega parkirišča v bližini plaže, kjer parkiramo.

Časi: Parkirišče v Strunjanu - Fiesa: 40 minut.

Vzpon: Gremo do konca parkirišča, kjer nato držimo levo. Tu se sprehodimo do konca plaže, kjer nato nadaljujemo naprej po pešpoti, ki nas vodi ob robu Strunjanskih solin vse do lokalne ceste. Tu zavijemo desno in po nekaj minutah hoje nas pot vodi mimo Zaliva Svetega Duha in resorta Salinera. Naše ceste se držimo kar nekaj časa in ko smo že precej visoko nas smerokaz za Portorož usmeri desno na makadamsko cesto. Gremo naravnost po njej in cesta se hitro prelevi v kolovoz ter kasneje v pešpot. Položna pešpot nas vodi skozi gozd visoko nad morjem. Pripelje nas do roba naselja Pacug. Tu zavijemo desno ter se takoj nato na razpotju držimo levo. Pot nas vodi mimo več hiš Pacuga, ko se obrne levo. Še naprej se je držimo vse do asfaltirane ceste, kjer gremo naravnost. Cesta v nadaljevanju, na križišču zavije levo nato pa nas hitro pripelje do naslednjega križišča, kjer zavijemo desno navzdol. Tu se sorazmerno ozka cesta precej strmo spusti v Fieso, ki ni več daleč.

Povratek: Na izhodišče se vrnemo po isti poti.