Dragi uporabniki, gps sledi trenutno ne delajo. Hitimo z razvojem nove rešitve, saj je staro povozil čas. Hvala za razumevanje.

Mariborski otok za gps sled ali galerijo pritisni na zgornje ikone
Mariborski otok

Mariborski otok je največji otok v Sloveniji. Nahaja se na reki Dravi in je edini rečni otok, ki ni tipično prodnat. Nahaja se na mestu, kjer je struga reke Drave izgubljala moč in hitrost in zaradi tega odlagala prodnate in peščene nanose, ki jih danes prekrivajo bogata humusna tla. Na Mariborskem otoku danes uspeva preko 330 vrst rastlin in je bilo opaženih okoli 70 vrst ptic, od katerih jih preko polovice tu tudi gnezdi....

Družinski izlet: Opisan izlet je kratek in povsem položen. Izlet je primeren za otroke, ki so komaj shodili, večinoma pa ga lahko opravimo tudi z vozičkom za otroke. Le krajše ožje stezice, ki nas pripeljejo do brega reke Drave bodo zanj nedostopne. Sicer nas široka krožna pešpot po Mariborskem otoku na posameznih mestih pripelje povsem do reke.

Zahtevnost: Sprehod.

Oprema: Lažja športna obutev.

Višinska razlika na sprehodu.

Mariborki otok: 276 m
Izhodišče: 271 m
Višinska razlika na poti: približno 12 m

Izhodišče: Zapeljemo se v Maribor in z avtom prečkamo reko Dravo. Nato se držimo smeri za Dravograd - pomembno je, da se držimo ceste, ki vodi iz Maribora v Dravograd severno ob reki Dravi, oziroma ob njenem levem bregu. Ko pridemo do semaforiziranega križišča za Kamnico desno, tu zavijemo levo na cesto, ki nas v kratkem spustu pripelje do velikega parkirišča pri mostu, ki vodi preko reke Drave na Mariborski otok.

Prehojen čas na sprehodu.

Časi: Krožen sprehod po otoku: 25 minut. Na Mariborskem otoku lahko v poletnih mesecih zlahka preživimo cel dan.

Prehojena razdalja na sprehodu.

Vzpon: Na otok se odpravimo po mostu preko reke Drave. Nato po naši izbiri zavijemo levo ali desno in se držimo široke pešpoti, ki nas večinoma vodi skozi gozd otoka. Med sprehodom smo pozorni na posamezne stezice, ki nas pripeljejo povsem do brega reke Drave.

Povratek: Na izhodišče nas pripelje krožna pešpot po Mariborskem otoku.