Mrzlica s prelaza Podmeja za gps sled, galerijo pritisni na zgornje ikone
Mrzlica

Mrzlica je četrta najvišja gora Posavskega hribovja. Nekaj minut pod vrhom se nahaja velik planinski dom, ki je partner projekta Očistimo naše gore in do katerega se lahko v kopnem zapeljemo z avtom. V koči mislijo tudi na najmlajše, saj so pred njo številna igrala in klopi. Zaradi svoje višine je Mrzlica razgledna gora, najlepši pogled pa se odpre na Savinjsko dolino in hribovja, ki jo ...

Mrzlica je priljubljen cilj družin z mlajšimi otroki starimi vsaj 4 leta.

Družinski izlet: Pot je primerna za otroke stare 4 do 5 let. Del poti hodimo po cesti, na vrhu pa nas pričaka planinski dom z dobro gostinsko ponudbo. Otrokom bodo zlasti všeč številna igrala pred njim.

Zahtevnost: Lahka označena pot.

Oprema: Običajna pohodniška oprema.

Izhodišče: 724 m
Višina: 1122 m
Višinska razlika: 398 m

Izhodišče: 1. Vozimo se po štajerski avtocesti. Zapustimo jo na izvozu za Šempeter. Zapeljemo se v Prebold, kjer z vožnjo nadaljujemo proti Trbovljam. Serpentinasta cesta nas pripelje na prelaz Podmeja, kjer parkiramo v bližini lovskega doma. 2. Iz Zasavske smeri se zapeljemo v Trbolje, kjer sledimo oznakam za Prebold. Parkiramo na prelazu Podmeja v bližini lovskega doma.

Časi: Izhodišče - Mrzlica 1 ura 15 minut.

Vzpon: Gremo levo mimo okrepčevalnice Lovski dom. Po ozki makadamski cesti hodimo proti vikendom, a že po nekaj metrih nas planinski smerokaz usmeri desno na gozdno pešpot. Sprva se zložno vzpenjamo, nato pa po nekajminutnem spustu pridemo do asfaltirane ceste, ki vodi na Mrzlico. Stopimo na cesto in nadaljujemo desno. Gremo skozi zaselek. Za njim asfaltirana cesta preide v makadam in nas vodi skozi gozd. Višje, ponovno za asfaltom, nas markacije usmerijo desno na gozdno pešpot, ki se občasno nekoliko hitreje vzpenja. Po nekaj minutah hoje pridemo nazaj na cesto, ki pa jo že po nekaj 10 metrih hoje ponovno zapustimo. Zavijemo desno na pešpot, ki se nekaj časa strmo vzpenja, nato pa zavije levo in nas vodi po ozkem grebenu nad cesto. Ta del poti ni markiran, a je dobro nadelan. V nadaljevanju se pešpot zooža v stezico po kateri se spustimo nazaj na cesto. Pred nami je širok in strm razgleden travnik z razgledno ploščo. Ceste se sedaj držimo kar nekaj časa, vse do številnih planinskih smerokazov. Tu cesto zapustimo. Stopimo nekoliko desno strmo v breg. Po nekaj minutah zelo strme hoje se pot položi in prečkamo manjši travnik. Tu pot zavije levo v strmo pobočje. Po slabih dveh minutah hoje pridemo na vrh Mrzlice.

Sestop: Po isti poti se spustimo do travnika pod vrhom, kjer zavijemo levo. Po ozki stezi se spustimo do koče. S spustom nadaljujemo po pešpoti zavarovani z leseno ograjo (oktober 2015). Hitro pridemo do makadamske ceste, kjer zavijemo levo. Cesta nas kmalu pripelje do številnih planinskih smerokazov, kjer smo prvotno zavili desno v breg. Od tu se še naprej držimo naše ceste in se na izhodišče vrnemo po isti poti.